Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Publiczna w Ostrowie Wielkopolskim
(30)
Forma i typ
Książki
(27)
Proza
(12)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
wypożyczone
(8)
Placówka
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
(15)
Filia nr 2 Wypożyczalnia
(3)
Filia nr 3 Wypożyczalnia
(1)
Filia nr 6 Wypożyczalnia
(2)
Filia nr 7 Wypożyczalnia
(8)
Mediateka Wypożyczalnia
(14)
Autor
Przybyłek Marcin
(3)
Hatłas-Czyżewska Joanna
(2)
Ziembińska Ewa
(2)
Aboujaoude Elias
(1)
Andruszko Robert
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Baptiste Tracey
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bończyk Stanisław
(1)
Brooks Max
(1)
Cantelmi Tonino
(1)
Carr Adrian
(1)
Cline Ernest
(1)
Cook Olivia
(1)
Czechowska Zyta
(1)
DeWinter Steve
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ) Seria uczuć (pol.)
(1)
Dukaj Jacek
(1)
Dzieża Wiesława
(1)
Frelik Paweł
(1)
Gołędowski Roman
(1)
Kalaga Wojciech
(1)
Kamiński Janusz
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kluz-Knopek Urszula (1985- )
(1)
Kosior Filip
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kościuczuk Tomasz
(1)
Krzyżanowska Agnieszka
(1)
Kędzierski Sławomir
(1)
Laciuga Artur
(1)
Lafferty Mur
(1)
Lipko Tomasz
(1)
Marcela Mikołaj
(1)
Mendelsohn Ben
(1)
Pelosi Giuseppe
(1)
Penn Zak
(1)
Popczyński Marcin
(1)
Przybyłek Marcin (1968- ). Gamedec
(1)
Przybyłek Marcin. Gamedec
(1)
Rees Rod
(1)
Rees Rod. Demi-Monde
(1)
Sheridan Tye
(1)
Silvestri Alan
(1)
Spielberg Steven
(1)
Stuart S. D. Przygody w świecie Minecrafta. 2
(1)
Stuart S.D
(1)
Stuart S.D. Przygody w świecie Minecrafta
(1)
Szamałek Jakub
(1)
Szamałek Jakub. Ukryta sieć
(1)
Tambini Michael
(1)
Whitty Monica T
(1)
Witkiewicz Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(29)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(5)
Dzieci
(5)
Młodzież
(3)
6-8 lat
(2)
14-17 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura amerykańska
(5)
Film amerykański
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Rzeczywistość wirtualna
(28)
Internet
(10)
Uzależnienie od komputera
(6)
Gry komputerowe
(4)
Media społecznościowe
(4)
Minecraft
(4)
Dzieci
(3)
Kultura
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Prywatni detektywi
(2)
Przestępstwo komputerowe
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Uzależnienie od Internetu
(2)
Wirtualna rzeczywistość
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Analiza danych
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Cline, Ernest
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberświat
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
DNA
(1)
Dane osobowe
(1)
Dziennikarze
(1)
E-learning
(1)
Fantastyka
(1)
Film fantastyczny
(1)
Film krótkometrażowy
(1)
Graficy komputerowi
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Hakerzy
(1)
Julita Wójcicka (postać fikcyjna)
(1)
Kolonizacja kosmosu
(1)
Kompetencje informacyjne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie się
(1)
Kontrola
(1)
Miłość
(1)
Młodzież
(1)
Nieśmiertelność
(1)
Okrucieństwo
(1)
Osobowość
(1)
Pismo
(1)
Pornografia dziecięca
(1)
Portale internetowe
(1)
Postęp techniczny
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Proboszczowie
(1)
Prognozy
(1)
Prokuratorzy
(1)
Przemiany społeczne
(1)
Przestępcy
(1)
Przyszłość
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Relacja romantyczna
(1)
Roboty
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rozbitkowie
(1)
Rozpowszechnianie informacji
(1)
Satelity
(1)
Science fiction
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Szkolnictwo
(1)
Sztuka
(1)
Tajemnica
(1)
Tematy i motywy
(1)
Tożsamość
(1)
Wielokulturowość
(1)
Wirtualne państwo
(1)
Więźniowie
(1)
Wynalazki
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Ziemia
(1)
Zombi (stworzenia fantastyczne)
(1)
Śmierć
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świat realny
(1)
Temat: dzieło
Player one
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Warszawa
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Gatunek
Powieść
(8)
Fantastyka
(6)
Opracowanie
(4)
Science fiction
(4)
Poradnik
(3)
Powieść przygodowa
(3)
Thriller
(3)
Audiobooki
(2)
Esej
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Film akcji
(1)
Film fabularny
(1)
Film przygodowy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Psychologia
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Herobrine powstaje / S. D. Stuart ; [tłumaczenie Joanna Hatłas-Czyżewska]. - Wydanie 1., dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2018. - 78, [2] strony ; 21 cm.
(Przygody w świecie Minecrafta / Steve DeWinter ; 1)
Na książce pseudonim autora, właściwe nazwisko: Steve DeWinter.
Cz. 1. cyklu Przygody w świecie Minecrafta
U dołu okładki: On wciąż obserwuje.
Pierwszy tom cyklu, którego akcja rozgrywa się w rzeczywistości gry Minecraft. Dziesięcioletni bracia bliźniacy, używają należącego do ich ojca sprzętu z laboratorium wirtualnej rzeczywistości. Grają w Minecraft tak, jakby rzeczywiście znajdowali się w trójwymiarowym świecie brył. Maszyna jest prototypem, w danym momencie może się nią posługiwać wyłącznie jedna osoba. Tata chłopców pracuje w laboratorium rządowym. Dzieci, mając dostęp do znajdującego się tam superkomputera, włamują się do chronionego hasłem serwera. Tego samego, który został osobiście stworzony przez Notcha i zawiera ponoć jedyną wersję Minecrafta z Herobrinem aktywnie działającym w programie. Odkrywają tam coś, czego się nikt nie spodziewał.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AB (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Druga oficjalna powieść Minecraft! Nastoletnia Bianca po ciężkim wypadku samochodowym, w którym uczestniczyła wraz ze swoim przyjacielem Lonniem, ucieka w świat wirtualnej rzeczywistości Minecrafta. Wkrótce jednak zdaje sobie sprawę, że grając na szpitalnym serwerze, znalazła się w grze, w której nie obowiązują zwykłe zasady, a postacie, które ją atakują, przypominają osoby z prawdziwego życia. Pojawia się tam także ktoś wyglądający jak Lonnie, jednak z awatarem chłopca nie ma kontaktu . Bianka musi rozwikłać tajemnice tego nowego świata: dlaczego się w nim znalazła? Kim są groźne postacie, które ją śledzą? Czy to, co się dzieje, dzieje się naprawdę? Jak dotrzeć do Lonniego i pomóc mu, by znowu stał się sobą?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F-II (1 egz.)
Mediateka Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Kolejna część przygód w świecie "Minecrafta" to nowe wyzwania, spotkania z zaskakującymi postaciami i nieoczekiwane sytuacje, które wystawią na próbę przyjaźń bohaterów. Ta, na szczęście, okaże się silniejsza niż jakiekolwiek niebezpieczeństwo. Sumienna i lubiąca grać zgodnie z zasadami Alison i szalony, spontaniczny Max zawsze w końcu znajdą wspólny język i wyjdą z każdej opresji. A sytuacji trudnych i niebezpiecznych nie zabraknie, bo dwoje bohaterów opuści znane sobie rejony na powierzchni, by poznać mroczną krainę Nether.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F-III (1 egz.)
Mediateka Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przygody w świecie Minecrafta / S.D. Stuart ; 2)
U dołu okładki podtytuł: "Droga bez powrotu"
Akcja rozpoczyna się w momencie, w którym otwierająca serię powieść "Herobrine powstaje" się kończy. ??? Josh i Andre są zjednoczeni, w najbardziej niezwykły sposób, i przygotowują się do wkroczenia w świat Minecrafta, zaprojektowany na wzór prawdziwego świata. Ich cel? Powstrzymać Herobrina, zanim ten, w drodze do podboju naszego świata, podbije rzeczywistość Minecrafta. ??? Kolejny tom nosi tytuł "Dzień creeperów". ??? [źródło opisu: w.bibliotece.pl] ???
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dylematy wielokulturowości / red. Wojciech Kalaga. - Kraków : Universitas, cop. 2004. - 366 s. : fot. ; 20 cm.
(Horyzonty Nowoczesności : teoria-literatura-kultura ; t. 38)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Demi - Monde : Zima / Rod Rees ; przekład Sławomir Kędzierski. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Amber, copyright 2011. - 534, [1] strona ; 21 cm.
(Demi-Monde / Rod Rees ; 1)
Tytuł oryginału: "The Demi-Monde : winter" 2011.
Najbardziej deliryczny wirtualny świat, jaki wykreowano od czasu „Matrixa”. Demi-Monde to: Świat, w którym żyją najokrutniejsi psychopaci w dziejach. Świat, w którym spełniają się najdziksze fantazje i najstraszliwsze koszmary. Świat, w którym awatary są bardziej prawdziwe niż ludzie. Świat, w którym najwięksi zbrodniarze z robią wszystko, by uciec ze swojego wirtualnego więzienia i opanować real. Czy samotna dziewczyna zdoła ich powstrzymać? Demi-Monde: cyberświat trzydziestu milionów istot, stworzonych, by żyć w piekle, w nieświadomości istnienia rzeczywistości XXI wieku. Świat rządzony przez najstraszliwszych psychopatów w historii. Heydrich. Beria. Robespierre. Torquemada. Każdy z nich pragnie władzy, władzy absolutnej. Nie tylko w swoim świecie, ale i w realu. A władza nad prawdziwym światem, jak się okaże, jest blisko. Niespodziewane przybycie do Demi-Mondu córki amerykańskiego prezydenta, Nancy, daje zbrodniarzom niepowtarzalną szansę na realizację ich planów. Szansę, którą może zniszczyć tylko osiemnastoletnia Ella Thomas, wysłana z misją uratowania Nancy do świata, gdzie nic nie jest tym, czym się wydaje, a wszystko może być śmiertelnie niebezpieczne…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Minecrafta! Bohater, który niespodziewanie znalazł się w świecie Minecrafta, musi poznać reguły panujące na tajemniczej wyspie, żeby przetrwać. Wyrzucony na plażę rozbitek rozgląda się po okolicy. „Co to za dziwne miejsce? Kim jestem? Dlaczego wszystko wokół jest zrobione z sześciennych bloków?” Nie ma czasu, żeby się nad tym zastanawiać. Zapada zmrok, trzeba znaleźć schronienie i coś do jedzenia! A jednocześnie uważać, żeby samemu nie stać się pożywieniem dla groźnych zombi, które pojawiają się nocą na wyspie. Ucieczka przed uzbrojonymi szkieletami i falą rozżarzonej lawy? Jedynie prawdziwy śmiałek wyjdzie z takich przygód bez szwanku, gdy do dyspozycji ma tylko prymitywne narzędzia! W świecie Minecrafta liczą się odwaga i kreatywność. Tylko dzięki nim da się poznać liczne sekrety, które kryje wyspa. Można eksplorować lasy i pozyskiwać z nich różne surowce, w podziemnych tunelach czekają skarby. Czasem zjawiają się moby, które trzeba pokonać… Nowy niezwykły świat cały stworzony z bloków czeka na odkrycie!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F-III (1 egz.)
Mediateka Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka daje czytelnikowi kolejną ścieżkę zmierzającą do zrozumienia patologii i wyzwań, możliwości i innowacji, zagrożeń i potencjału, czemu towarzyszy stanowcze przekonanie, że zmian nie należy się bać, jeśli zawsze będziemy brać pod uwagę ludzką postać człowieka i kształt, który przybiera u zarania nowego tysiąclecia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Granica rzeczywistości / Marcin Sergiusz Przybyłek. - Wydanie 3. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2021. - 466, [1] strona ; 21 cm.
(Gamedec / Marcin Przybyłek ; 1)
Stanowi początek cyklu.
Pierwsza część 5-tomowego cyklu "Gademec" "Detection endes case", zwykł był mawiać Sam Hawthorne, jeden z najwybitniejszych detektywów działających w wirtualiach w połowie lat osiemdziesiątych XXII wieku. Gdy zginął w niewyjaśnionych okolicznościach, jego przyjaciele umieścili na holograficznym nagrobku napis: "Sam «DEC» Hawthorne. Nigdy nie zapomnimy". Od tej pory solverzy, czyli detektywi działający w grach, zaczęli siebie nazywać gameDECami. Oto historia jednego z nich. Koniec XXII wieku. Ludzie żyją w miastach-klatkach oddzielonych od agresywnego ekosystemu barierami ABB. Światem rządzą korporacje, choć zwykły obywatel tego nie zauważa. Wielu spędza czas w światach sensorycznych - grach dających wrażenie pełnego uczestnictwa. Gdzie przebywają ludzie, pojawiają się kłopoty. A gdy kłopoty dotyczą sieci, potrzebny jest nie policjant, ale gamedec - detektyw od gier. Taki jak Torkil Aymore z Warsaw City.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F 821.162.1-3 (1 egz.)
Mediateka Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga)
Pierwsze wydanie powieści ukazało się pod tytułem "Gracze lubią emocje", Katia Wolska.
Berenika, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berenika kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Bereniki i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
PlayDead.info : śmierć/nieśmiertelność jako pojęcia z pozoru przeciwstawne w kulturze współczesnej / Urszula Kluz-Knopek. - Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN. - Gdańsk : Fundacja Terytoria Książki, [2020]. - 287 stron : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
Rok wydania na podstawie daty wpływu egzemplarza obowiązkowego.
Jak mówić dzisiaj o śmierci, by przywrócić ją do życia? W jaki sposób postępować, by stała się na powrót bliska, lecz na innych zasadach, uwzględniających nowe technologie i rzeczywistość wirtualną? Książka ta jest osobliwym tekstem, który powstawał na przestrzeni kilku ostatnich lat. Osobliwym, ponieważ nie jest to praca przynależna do konkretnej dyscypliny naukowej, mimo że nieraz odwołuję się do badań naukowców, artystów i specjalistów z różnych dziedzin. Źródłem inspiracji jest dla mnie wszystko, co pobudza do myślenia i prowokuje do stawiania pytań. Nie starałam się zatem formułować zasadniczych tez ani rozwiązywać i diagnozować problemów, ale jedynie niektóre odsłaniać, by w ten sposób zachować formę maksymalnie otwartą. Czy zresztą na takie pytania można udzielić prostych odpowiedzi?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Za­stanówmy się, kim byliśmy i ja­k spędz­aliśmy czas, z­anim na­sze ręce i umysł z­ajął sm­artfon? Czy jesteś wśród tych z pochyloną głową: w pociągu, samochodzie, pracy i domu, podczas seksu i jedzenia? Czy zawładnął tobą mały świecący prostokąt? Czy przeczuwasz, że przestałeś być dzięki temu smart? Czy martwisz się, że twoje dzieci spędzają zbyt dużo czasu online? Czy kojarzysz jeszcze pojęcie „offline”? Czy przeczuwasz, że twój awatar ma niewiele wspólnego z tobą? Czy szczerze możesz powiedzieć: „Lubię to!”? Czy twoje ciało podlega… gramifikacji? Czy potrafisz określić granice swojej intymności w cyfrowym świecie? Zostaw telefon, wyłącz laptopa i zrób cokolwiek, co nie wymaga połączenia z internetem. Czas to nasz najcenniejszy zasób. Możesz nauczyć się wykorzystywać rzeczywistość online do poprawy jakości życia offline. Zrozum cyfrowe dzieciństwo swojego dziecka. Może pora wyjść z sieci informacji, które nas osaczają? Zamiast podłączać się do smartfona, można podłączać się do siebie samego. Prostokąt, który właśnie trzymasz w rękach, pomoże ci w tym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zabaweczki / Marcin Sergiusz Przybyłek. - Wydanie 2. poprawione. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2018. - 983, [1] strona ; 21 cm.
(Gamedec / Marcin Przybyłek ; t. 3.)
(Horyzonty Zdarzeń)
TRZECIA CZĘŚĆ 5-TOMOWEGO CYKLU „GAMEDEC” Megastatek emigracyjny Medusa wiozący pasażerów na Gaję nie wyłania się na docelowej orbicie. Ubezpieczyciel rejsu postanawia wszcząć śledztwo, a Lilith Ernal, agentka tej firmy, wynajmuje Torkila. Ten, chociaż skłonny się zaangażować, pragnie też pomóc Peterowi „Crashowi” Kytesowi w sprawie Mike’a Gunnera, rozgrywającego drużyny Bezbolesnych, który został zamordowany na Ziemi. Torkil chce także poinformować władze Gai, że Bestia nie została pokonana. Jak poprowadzić trzy sprawy jednocześnie? Czy można znaleźć się w tym samym czasie w trzech różnych miejscach? Dokąd zaprowadzą Gamedeca kosmiczna przygoda, ziemskie dochodzenie i próba dotarcia do władz Gai? Czy tylko on widzi anioły i demony? I ostatecznie: czy jednostka może wpłynąć na losy świata? Nadchodzą zmiany. I nic już nie będzie takie jak przedtem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 316.77, W 316 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej